Ritka alkalom: eladósorba került egy szuperritka Alpina-féle BMW Z8
Az Alpina Roadster V8-ból alig több, mint 500 példány készült két évtizeddel ezelőtt.
Az Alpina Roadster V8-ból alig több, mint 500 példány készült két évtizeddel ezelőtt.
Az extrém erős biturbó V8-as benzinmotorral szerelt Jesko a rekord eléréséhez messze nem feszítette meg az összes izomrostját.
A szinte pehelykönnyű roadster csúcsnyomatéka bőven meghaladja az 1000 Nm-t.
Bőven 600 lóerő feletti szívó V10-es üvölt ebben a szuperkönnyű hátsókerék-hajtású szörnyetegben.
Ennek az eladósorba került Mercedesnek a felfelé nyíló ajtók és a biturbó motor adja az igazi fűszerét.
Érkezőben a megoldás azok számára, akik az M3 Touringnál is egy kicsit izgalmasabb családi autóra vágynak.
Nagyobb leszorítóerő, kisebb rugózatlan tömeg és komolyabb teljesítmény jellemzi az AC Schnitzer újdonságát.
Terepjárásra tökéletesen alkalmatlan, autópályán viszont kiválóan száguld a Ferrari Purosangue új tuningverziója.
A brit márka jövőben érkező modelljei már mind valamilyen hibrid hajtást fognak felvonultatni.
Az STO SC 10° Anniversario „személyében" stílusos formában búcsúzik a Lamborghini Huracán.
A szemrevaló külsejű Karma Kaveya kevesebb, mint 3 másodperc alatt pattan fel 0-ról 100-ra és közel 300-zal képes hasítani.
Ez a méregdrága Ferrari 250 GTO képzeletben egyenesen a 60-as évek elejére repít vissza bennünket.
A közelmúltban piacra dobott vadonatúj Mustangból megérkezett a GT California Special verzió.
A RAM 1500 új csúcsmodellje az elődjénél kettővel kevesebb hengerrel áll hadrendbe.
A szedán és kombi változatban készülő Skoda Superb Laurin & Klement igen magas alapfelszereltséggel bír.
A kompresszoros 6,2 literes benzinmotorral szerelt Dodge-ok nyomatéka megközelíti az 1300 Nm-t.
A világhírű énekes és dalszövegíró egykori olasz sportkocsijában kevesebb, mint 18 ezer kilométer van.
A Pikes Peak hegyi felfutón nincs ennél gyorsabb sorozatgyártású hibrid divatterepjáró.
Egy méretes kompresszor gondoskodik a nem csekély extra teljesítményről.
Ilyen az, amikor a biturbó V8-ra épülő plugin hibrid hajtásláncból minden energiát kifacsarunk.