831 lóerő talán már elég lehet a Ferrari első szabadidő-autójában
Terepjárásra tökéletesen alkalmatlan, autópályán viszont kiválóan száguld a Ferrari Purosangue új tuningverziója.
Terepjárásra tökéletesen alkalmatlan, autópályán viszont kiválóan száguld a Ferrari Purosangue új tuningverziója.
A brit márka jövőben érkező modelljei már mind valamilyen hibrid hajtást fognak felvonultatni.
Az STO SC 10° Anniversario „személyében" stílusos formában búcsúzik a Lamborghini Huracán.
A szemrevaló külsejű Karma Kaveya kevesebb, mint 3 másodperc alatt pattan fel 0-ról 100-ra és közel 300-zal képes hasítani.
Ez a méregdrága Ferrari 250 GTO képzeletben egyenesen a 60-as évek elejére repít vissza bennünket.
A közelmúltban piacra dobott vadonatúj Mustangból megérkezett a GT California Special verzió.
A RAM 1500 új csúcsmodellje az elődjénél kettővel kevesebb hengerrel áll hadrendbe.
A szedán és kombi változatban készülő Skoda Superb Laurin & Klement igen magas alapfelszereltséggel bír.
A kompresszoros 6,2 literes benzinmotorral szerelt Dodge-ok nyomatéka megközelíti az 1300 Nm-t.
A világhírű énekes és dalszövegíró egykori olasz sportkocsijában kevesebb, mint 18 ezer kilométer van.
A Pikes Peak hegyi felfutón nincs ennél gyorsabb sorozatgyártású hibrid divatterepjáró.
Egy méretes kompresszor gondoskodik a nem csekély extra teljesítményről.
Ilyen az, amikor a biturbó V8-ra épülő plugin hibrid hajtásláncból minden energiát kifacsarunk.
A Ferrari 499P Modificata nem használható közúton és hivatalos versenyeken sem lehet rajthoz állni vele.
A vadonatúj Ferrari 296 Challenge kerekeit kizárólag egy biturbó 3 literes 6 hengeres motor hajtja.
Hagyományos kupé vonalvezetés, keret nélküli ajtók és zéró B-oszlop a valaha készült leglátványosabb A8-as Audin.
Nincs semmilyen turbólyuk és a hibrid hajtás okozta tömegnövekedéstől sem kell tartani. Helyettük viszont egekig forgatható főtengelyt kapunk.
A szerény futásteljesítményű Ferrari F50-re vágyók most lecsaphatnak álmaik autójára, már amennyiben van közel 2 milliárd forintjuk a projektre.
A 3 literes soros 6 hengeres benzinmotor nyomatéka bőven meghaladja a 800 Nm-t.
A szívómotoros, kézi váltós és hátsókerék-hajtású 911 S/T-nek alaposan megkérik az árát.